Skip to main content
Hva kan vi hjelpe deg med?

Hva får du?

I tillegg til bedre nattesøvn og senkede skuldre får du også en rekke konkrete og nyttige tjenester.

Vi anbefaler at du tegner et abonnement for å få best mulig oppfølging og tilgang til alle tjenestene våre, også når bygningene er nye slik at du har full kontroll fra første stund.

  • Bedre oversikt
    Vi overvåker og kartlegger vedlikeholdsbehovet, og kommer med forslag til tiltak.

  • Alltid oppdatert
    Myndighetenes krav til dokumentasjon på håndverkstjenester blir stadig viktigere. Vedlikeholdsforvaltning lagrer og systematiserer denne for deg i en egen mappe i vår portal som kontinuerlig oppdateres.

  • Ingen overraskelser
    Med kontinuerlig oppfølging vil sjansen for uventede kostnader reduseres drastisk.

  • Egen saksbehandler
    Når du inngår et kundeforhold med oss, får du en egen saksbehandler som kjenner og følger opp bygningene på eiendommen din. Har du spørsmål kan du når som helst ta kontakt med din saksbehandler via telefon eller mail.

  • Kundefordeler
    Gjennom vår erfaring som takstmenn har vi samlet en liste med kvalitetssikrede leverandører vi kan stå inne for og som gir gode tilbud til våre kunder.
    Sammen med vår samarbeidspartner Økoplan, tilbyr vi komplett forretningsførsel til meget fordelaktige priser.
  • Hjelp til internkontroll-/HMS-system
    Det stilles i dag krav om at styret i alle borettslag og sameier (boligselskap) er ansvarlig for at boligselskapet har et internkontroll-/HMS-system. Vedlikeholdsforvaltning kan bistå i utvikling av dette.

  • Prosjektledelse:
    Vedlikeholdsforvaltning kan tilby veiledning ved byggeprosjekter og kan bistå med hjelp til planlegging, oppfølging og ved ferdigstillelse.

  • Alt på ett sted
    Ofte kan det være fint med alt på ett sted. Vedlikeholdsforvaltning kan hjelpe deg med det meste når det kommer til drift og vedlikehold, og vi sørger for at dere har full oversikt over status på alle bygninger, at dere kommer i gang med HMS- system og at dere har tilgang til gode kundefordeler hos kvalitetssikrede leverandører.
    Enkelt, hva?

Myte: Det er vanskelig

Der må vi nesten få lov til å protestere. Vedlikehold er ikke vanskelig i det hele tatt.
Alt du trenger å gjøre er å ringe 908 91 707 eller sende en e-post til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.. Enkelt og greit.